Spela Nu
Postkodlotteriet Fakta
Insättningsmetoder Autogiro, Mastercard, Visa
Kundservice Chatt, email, telefon
Reload Bonus JA
Bonuskod Ingen bonuskod

Då har det äntligen blivit dags att skriva ett par väl valda ord om Postkodlotteriet. Mycket har det sagts och skrivits om i vår kända dagstidningar. Men i denna recension kommer ni att få läsa om vad jag tycker om Postkodlotteriet och deras bingosajt. För det är ju faktiskt så att dom erbjuder så mycket mer än bara själva lotteriet. Så för er som vill få inblick i deras spelutbud, då har ni verkligen kommit rätt.

Varför spela bingo hos Postkodlotteriet?

Letar du efter en 100% svensk trygg miljö, då är Postkodlotteriet ett bra val. Lika bra egentligen som när man spelar bingo på Svenska Spels Bingo. Sajten har en snygg design och är väldigt avändar vänlig. Allt är på svenska och man kan enkelt navigera mellan de olika sektionerna på sajten. Här finns flera olika bingospel som jag kommer att redovisa senare. Dessutom är bonusen också helt ok, bättre än på många av andra bingosajter.

Bingobonus och erbjudanden.

När du satt upp ett spelkonto hos Postkodlotteriet får du hela 100 spänn att spela för. Det är en väldigt generös bonus, som ger dig en hel del nöje utan att spendera en krona. Dessutom så har du fortfarande chansen att kamma hem deras stora bingojackpott. Förutom denna bonus så annonseras det inte mycket erbjudanden på sajten. Det kan vara ganska skönt ibland, men som kund blir du garanterat informerad om de senaste bingokampanjerna.

Bingospel

Bingoavdelningen på sajten är väldigt aktiv. Här sätts nya spel igång nästan hela tiden. Du behöver inte vänta länge för att komma igång. Flera olika bingospel finns att välja mellan. 75 till 90 bollars bingo, variantbingo, och även solobingo, som innebär att du spelar bingo helt själv. Innan jag satte mig ner för att recensera så spelade jag ett par rundor på BingoYra. Då hade den en jackpott på 58 000 kr, vilket är en br ningo jackpott sett från mina ögon. Är det så att du inte spelat bingo tidigare och behöver en lite kurs i detta spel, då kan jag rekommendera att du besöker deras bingoskola för online bingo. Där får du en bra genomgång.

Andra spel

Nu är det så att Postkodlotteriet är ju inte direkt känt för sitt bingorum utan man gå dit för att köpa lotter. Det är produkten som marknadsförs mest på TV och på nätet. Förutom lotterna finns även skraplotter. Jag tycker personligen att det inte finns en vits med att köpa skraplotter online. Det finns inget som klår en trisslott!

Betalningsmetoder

Betala för ditt spelande kan du göra antingen via autogiro, genom de stora svenska bankerna i Sverige. Nordea, Swedebank, Handelsbanken och SEB. Du kan också betala vi kort, då är det antingen Visa eller Mastercard som gäller.

Kund Service

Postkdlotteriet vet hur man sköter kundservicen, förutom att allt är klart och tydligt på sajten. Jag fick inget intryck att någon form av information skulle ha döljts för oss kunder. Postkodlotteriet har svensk spellicens och då måste man hålla en viss standard. Har du frågor eller undrar över något, då an du ställa frågor till deras livechat som ligger i högra hörnet på sajten. Telefon nummer finns på sajten men tyvärr så har supporten ej öppet dygnet runt, utan det är vanliga tider som gäller. Dvs. 8.00 till 18.00.

Spelupplevelse

Att spela hos Postodlotteriet är helt ok om det är viktigt för dig att spela i en trygg svensk miljö. Allt fungerade bra, hade inga strul med betalning och för att komma igång med spel. Men det var något som saknades och det var det lilla extra, ett utbud av mer spel, och andra spel. Det är egentligen en smaksak, och jag personligen föredrar att spela på större sajter, där oftast jackpotten är större och där man på ett enkelt sätt kan växla mellan bingo och spelautomater.

Spela Nu hos Postkodlotteriet